Totalt slut!

Fy tusan så slut jag är nu! Har enda sedan jag klev upp i morse haft full rulle här hemma med att städa å fixa terrarierna som skulle målas. Eftersom mor & co kommer upp hit inatt så kändes det ganska aktuellt med en röjning av bostaden. Var ganska svårmotiverad till att sätta igång i morse måste jag erkänna. Målade takena i terrarierna och medans det torkade hyfsat så städade jag klart.. Eller ja.. Nästan klart eftersom vi har glömt att införskaffa skurtrasor och dammsugaren har gett upp hoppet om livet så kan jag inte göra städningen komplett idag. Eller ja..Skura köksbänken kan jag göra sen om vi kommer ihåg att handla trasor på affärn sen. Nä man kanske skulle ta å hänga tvätten så man har nå rena kläder imorgon å sen slänga sig i duschen å tvätta bort lite färg.


Postat av: Vicki

Hur har helgen varit? Gick det bra med dotterns kalas?



Vicki

2009-03-16 @ 20:26:58
URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com

Skriv ditt meddelande här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0