*gäsp*

Trött... trött och TRÖTT.. Men kan inte sova.. Vargen ylar i nattens skog, han vill men kan inte sova *lalalala* Gubben slocknade när han nattade lillskrutt (som förövrigt är förkyld igen.. 1 dag på dagis å sjuk igen *suck*) Illamående tillåfrån och inte sugen på nånting. Vettesjuttsiken om jag håll på å åka på nån jävla influensa eller nå skit.. Mat är inte gott längre.. Knappt bullar var gott! Godis och chips jättegott i några tuggor.. Men allt bara växer i munnen *huvva* Drömmer som sjutton om nätterna. Vilket inte hör till vanligheterna. Nyser flera gånger om dagen, svider i halsen till och från. *suck*  Och mensvärk tillochfrån.. Redan! Ska ju inte ha mens förens om 1 ½ vecka för tusan! Nä ta å springa ut med Maja och sen krypa ner i sängen... Man vet aldrig när Novah vaknar..


Postat av: Vicki

Har ni omarna hemma hos er? Hur många har ni i så fall?



För min del får du lov att ta dikten. Jag har tagit den från Yvonne och hon sa att det var ok när jag frågade om jag fick.



Vill du kan du ju också höra med Yvonne. Det är Yvonne som står under mina länkar. Jag kopierade den från henne för jag tyckte den var så bra.



Vicki

2009-01-18 @ 11:13:39
URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com
Postat av: Anonym

Gillar du ormar??



Jag gör inte det, tycker det är trevligt att titta på men skulle aldrig kunna ha det hemma.



Har ni dem ute?



Helgen har varit bra!! Eran helg också?



Vicki

2009-01-18 @ 18:54:59
Postat av: Vicki

Jag som skrev inlägget men glömde fylla i fälten.



Vicki

2009-01-18 @ 18:56:13
URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com
Postat av: Helena

Hej vännen! Tack för grattiset på Sofias födelsedag i lördags :-)



Usch va jobbigt att ni är krassliga. Hoppas det går över snabbt så att ni kryar på er!

Kram kram

2009-01-19 @ 08:34:06
URL: http://mysunshine.bloggagratis.se
Postat av: MizthaNguyen (v.

titta in gärna in i min blogg, finns egen musik, egna dansvideos, egna dikter. Kommentera gärna. Bloggen kommer att uppdateras dagligen :)

2009-01-19 @ 22:47:40
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Skriv ditt meddelande här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0