Sådära!

Jag tror iaf att intervjun gick bra. Var där en halvtimme tidigt, men som tur var gjorde det ingenting. Hellre tidig än sen :-) Jag tror det gick bra iaf. Hon frågade lite om vad jag gjort tidigare å sådär. Och tyckte det lät bra att jag jobbat på restaurang tidigare. Och tyckte även det lät kanon att jag älskar att baka - Baka kan du nog få göra här, då får vi lite annat fikabröd än det gamla vanliga. Sa hon med ett glatt leende :-D Så det måste ju varit positivt! Så inom två veckor får jag veta hur det har gått och om jag får jobbet. Sa att jag kunde börjat imorgon om hon hade velat det *fniss* Var iaf jättetrevlig hon jag pratade med och restaurangen var sådär lagomt liten och mysig. Så fick en bra magkänsla av det. Nu är det inte mycket annat att göra än att hålla tummarna :-)


Postat av: Vicki

Ligger detta jobbet i närheten där ni bor? Är det både mat och fika ställe?



2009-01-28 @ 20:18:06
URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com
Postat av: Helena

Kikar in med en torsdagskram & säger Hej :-). Hur står det till med er då? Här är det som vanligt upp & ner... full fart! Jag städar, tvättar & diskar för fullt idag... ser ut som ett bombnedslag här hemma!



Kul med jobbet, hoppas du får det! Vad är det för ett jobb? Är det inne i Umeå eller?



Nu ska jag fortsätta jobba ett tag till! Hörs senare! Kram kram // Helena

2009-01-29 @ 13:21:57
URL: http://mysunshine.bloggagratis.se
Postat av: Vicki

Har du hört något från jobbet du sökte?



Vicki

2009-02-01 @ 20:08:38
URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com

Skriv ditt meddelande här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0