Full rulle!

Finns mycket att berätta om helgen. Dock så får det vänta någon dag till då jag har tid/ork att sitta och printa ner hela helgen. För just nu hinner jag inte för jag ska kolla på 2 ½ män och "gulla" med tigern, plocka öms och kolla efter kvalster. Inge kul göra direkt men ett måste om snaken ska må bra :-) Och vad gör man inte för de älskade djuren? Håll tummarna för att jag lyckas få ut "surtanten" ur sitt terrarie utan att hon hugger (har iof aldrig huggit, bara blåser upp sig och väser..)


Postat av: Maria

Hej Ida!

Hittat din blogg på FL. Nu är det minsann dags att ses snart, tycker du inte?

Ni gör det bra, ormar...Huuuuu!

Kram Maria

2009-02-17 @ 10:43:16
URL: http://mariathomasson.blogg.se/
Postat av: Vicki

Gick det bra när du gjorde i ordning till ormarna? Jag ryser vid tanken när du berättar!!



Vicki

2009-02-17 @ 20:40:46
URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com

Skriv ditt meddelande här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0