Fy tusan så kallt!

Har vart lite borta eftersom jag jobbade igår. Tror allvarligt talat jag håller på å frys ihjäl! Är så genomfrusen sen igår. Först stå och vänta på busse i 40 min (bussen var sen så klart!) sen gå en 15 min promenad från bussen till jobbet. Och sen hålla på å krångla med rullstol i blås å snö å kallt. Sen gå en till 15min promenad till bussen, står där å väntar i 20 min. Sen var det bara dryga timmen kvar till nästa buss hem! Väntsalen på station hade självfallet inte öppet, å inga pengar så man kunde handla nå fika heller. Sen hem dit där det var +13 grader inne, städa efter hunden som fått vara hemma hela stackars dagen. Försöka göra någon brasa och laga nå mat. Sen var det bara att klä på sig inför hunddträningen! Så då vart de en timme till i snöblåst å kallt. Fast då rörde man sig ju lite åtminstone. Så är ganska så genomfrusen även nu! Blir att elda som tusan idag för å få upp nån värme *fniss*


Postat av: tinkerbellan

ja det går så fort.. idag vände han sej från rygg till mage för sörsta gången--

2008-11-27 @ 10:30:47
URL: http://tinkerbellan.webblogg.se/

Skriv ditt meddelande här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0