Vad var det som hände?

Som utlovat så ska jag nu berätta svaret på gårdagens fråga... Skratta inte ihjäl er nu av min klumpighet.

Höll på att vispa grädde på jobbet då visparna började att vobbla. Stängde av vispen och upptäcker att visparna med lätthet lossnar om man drar lite i dom. Försöker trycka fast dom ordentligt i vispen å har kroppen som motstöd för själv vispapparaten. Råkar då skjuta knappen som sätter igång vispen frammåt så den startar, precis när jag har mitt finger vid visparna som slår igång rätt över fingret.


Postat av: tinkerbellan

Ja det e verkligen mys mys.. underbart att bada

2008-11-11 @ 09:42:53
URL: http://tinkerbellan.webblogg.se/
Postat av: barnshoppingbloggen - allt för shoppinggalna mamas & papas!

Välkommen in i min blogg, tävla om två mjuka luciakronor från Oskar & Ellen! En till dig & en till din vännina kanske? :)

2008-11-11 @ 10:17:14
URL: http://barnshoppingbloggen.blogg.se/

Skriv ditt meddelande här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0