Aj som fan!

Nu är det måndag igen! Tänkte ta lite granna om gårdagen. Var ju på jobb igår. Gick helt kanon! Visserligen glömde jag bort mig lite nu och då, men ingenting som inte rättades till. Men... Ja det finns ju alltid ett men... Gjorde illa mig ganska rejält. Vet inte ens om jag vågar berätta vad jag gjorde... Är så satans klantigt. Men om vi kör gissningslek kanske? Lägger upp bild på mitt normala vänstra pekfinger och bild på mitt bra svullna högra pekfinger. Dock 2-3 timmar efter "olyckan"






Kan inte räta ut på fingret helt :-( Dock böja lite neråt på det. Men håller iaf en någorlunda normal färg så är nog inte så illa. Förutom att jag inte har någon "fingertoppskänsla" i det fingret. Skapligt mysko allt känns.



Skriv ditt meddelande här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0