Oj...

Ja.. Jag är visst inte så bra på att uppdatera här *fniss*
Har inte hänt så mycke under veckan så har inte haft så mycket att säga. Har haft Novah hemma på dagtid igår och idag. Haft två helt jättemysiga dagar här hemma. Vi har städat å grejjat, busat, myst och läst massa böcker. Glömde berätta en sak i måndags! Maja, våran hund är fruktansvärt åksjuk av sig och är inte alls kompis med bilen. Men! I måndags när vi skulle hem från träningen hoppade hon in i bilen själv! Vart så chockad så stod bara och kollade på henne...

Har försökt ändra om designen på bloggen. Är inte helt färdig ännu. Men får duga för stunden. Kan ju inte sitta hela dagarna och fippla i photoshop å grejja ;-) Även om jag skulle vilja så jag någongång får till sidan så som jag vill ha den! Men det kommer väl någongång det med :-) Var så jättelängesen jag arbetade ordentligt i photoshop så har glömt en massa. *suck*

I helgen vet jag inte alls vad som händer. Ska väl försöka fixa till i terrarierummet ordentligt å flytta in stora terrariet vi har i vardagsrummet, in dit. Försöka göra iordning inför när lilla tigerpyton väl kommer hem. Ser fram emot att få erfarenhet av att ha stora ormar också. Vi hade tänkt att åka fram och åter till Östersund och lämna lite foder + orm, men då skulle hon som ska ha de jobba hela helgen *typiskt...*



Skriv ditt meddelande här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0