House of Metal 2009

Insåg ju igår att det snart är dags för House of Metal 2009. Bara 3 månader kvar! Skapligt jäkla sugen man är på att gå då! Satt och kollade lite på vilka band som spelar och kollade på tuben å lyssnade igenom lite. Jäklar så jag fastnade för tyska bandet Storm Warrior. Så nu är det "bara" att försöka spara pengar så man kan ta sig dit :-D Eller ja... Ta sig dit kan man ju för det är ju bara inne i Ume.. Men man ska ju ha råd att gå in också.
 


Men men till nått helt annat. Fredag! Äntligen helg! Nog för att det inte gör någon större skillnad egentligen. Dagarna känns endock ganska lika oavsett om det är helgdag eller ej. Enda skillnaden är väl att Martin är hemma iaf *glad* Hoppas ägglossningen sker i helgen så man kan få upp humöret litegranna. För som det varit nu senaste tiden har humöret legat totalt i botten. *suck*


Postat av: Helena

Go kväll :-).

Jag är strax på väg i säng, men ville kika in hos mina vänner först. Känns som om det är jättelänge sen jag var in & hälsade på hos dig.



Hoppas allt är bra med er. Hos oss är det helt okej... men jag är helt slut i huvudet, Sofia har varit totalt omöjlig idag... bara bråkat, skrikit & gråtit - om allt & ingenting! Hoppas verkligen att morgondagen blir bättre :-).



Nu ska jag krypa i säng & försöka sova några timmar!

Kram kram

2008-11-16 @ 00:05:30
URL: http://mysunshine.bloggagratis.se
Postat av: Helena

Den här dagen började ungefär lika som gårdagen slutade, men vid 10-tiden somnade hon & sover fortfarande... 2 timmar senare!



Nu ska jag gå ner & plocka undan lite i köket... snart kommer lillsyrran & hennes karl hit & hälsar på. Hörs senare!

Kram kram

2008-11-16 @ 12:09:08
URL: http://mysunshine.bloggagratis.se

Skriv ditt meddelande här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0