Hoppla hejsan skruttotjofräs eller nått sånt...

Var på allmänlydnadsträning igår med Maja. Som den vanliga turen man har så spöregnade det hela träningspasset. Men men vad gör det? Är det inte så att man som hundägare ska tycka det är skitkul att vara ute och träna med hunden oavsett väder och vind? Kan faktiskt ärligt säga att så är det! Jag hade skitkul hela träningen igår! Trots att jag var bland dom enda som inte hade regnkläder. Och jag tror Maja hade kul hon med! Inte såg hon ledsen ut fastän pälsen dröp av regnvatten och lera! Tränade inkallning, möten, stanna och olika distraheringsmoment. Gick i varje fall hur bra som helst på alla övningarna! Är riktigt imponerad över hur duktig voffis vi har! Gick tillochmed bra att åka bil! Hela vägen hem låg hon ner i bilen! Och när jag öppnade bakluckan för att släppa ut henne så ville hon knappt hoppa ut! Fick locka å tjollra en bra stund för att få ut henne *fniss* Såg ut att ligga så bra där hon låg så. Var ju torrt och varmt där hihi.

Tränade lite med henne idag med. De där med att stanna kvar medans jag går iväg och inkallning. Gick fruktansvärt bra! Fastän yngsta katten våran var å sprang omkring oss. Hon la sig tillochmed ner i väntan på att jag skulle ropa in henne. Så stolt över våran Majatjej så!

Fan... Har lyckats avstå från att tänka och gråta över missfallet några dagar nu. Men idag kom sorgen tillbaks igen. Vet inte om det är för att det snart är dags för ägglossning igen och att det känns så hopplöst att vara tillbaks där igen, när man egentligen skulle ha varit i 18e veckan. Önskar att det vore en mardröm så att man fick vakna upp vilken sekund som helst och inse att man har kvar graviditeten endå... Fast så bra tur har man ju inte. Nä hoppas ägglossningen kommer i helgen så man har något att glädja sig över och kunna hoppas på att mensen INTE kommer denna månad! Utan att man får ett till litet litet plus på stickan sådär lagom till första advent.


Postat av: Annelie

Hej, Hej..



Hittade hit via Helena´s blogg där du hade skrivit en kommentar.

Ser i ditt inlägg att du har fått missfall.

Måste vara fruktansvärt, har aldrig iofs upplevt det själv men man kan ju tänka sig hur det skulle vara.

Så som du skriver, förhoppningar att nåt litet växer i magen på en osv.

Ser att du har ett litet barn redan.. :o)) GRATTIS

Har du haft fler missfall, eller var det första gången..??



Lycka till i er fortsatta barnaskapande.. L





Ha dé bäst och sköt om dig.. // Annelie



PS. Kika gärna in på min blogg också, ännu roligare om du kommenterar nåt litet DS.

2008-11-12 @ 12:55:59
URL: http://minegen65.blogspot.com
Postat av: Vicki

Inne och kikar i din blogg. Hittade hit via Annelis blogg. Sätter ett avtryck att jag varit här.



Vicki

2008-11-12 @ 20:10:14
URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com
Postat av: rebecca





Kolla gärna min blogg, lägg gärna kommentarer. Skulle uppskatas av en till premenat. Tryck på länken till höger på min profil bara. ha en bra kväll :)

2008-11-12 @ 20:18:31
URL: http://skitenkelt.blogg.se/
Postat av: Annelie



Men fyyy,, jag då förstår jag verkligen att du / ni var otroligt ledsna denna gång eftersom det var nära att ni miste er dotter i ett så sent stadie som i 6:e månaden.

kramar om

Än en gång.. Lycka till..!! :o))



Mmm.. håller med dig. Är jättegött med O´boy.

2008-11-13 @ 07:30:50
URL: http://minegen65.blogspot.com

Skriv ditt meddelande här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0