Helg!

Idag är det lördag. Lugn dag. Eller ja så lugnt har det väl egentligen inte varit. Har städat hela dagen. Tog förvisso en paus mitt på dagen för att fara till affären. Ganska giltlig orsak för att ta städpaus tycker jag. Men nu är vi nästan färdiga! Är bara golvskurningen kvar, vilken likagärna kan vänta till imorgon. Vet inte riktigt vad man ska hitta på att titta på på tvn ikväll. Jag och Martin har ju så oerhört olika smak gällande filmer och tv program. Men men det löser sig nog tillslut.

Imorgon ska det jobbas iaf för min del 9-17. Önskar bara jag kunde få jobba lite mer.

Igår vart det väl inte allt för lugnt. Var över till grannen igår och åt middag (pizza) å sen vart det väl lite fest. Tog med mig en vinpava... Slog upp ett glas, tog en klunk och hällde ut resten. Var fan inte gott med vin igår. Iof tycker sällan det är gott med alkoholhaltiga drycker. Inte ens 2.25% ciderna som finns på mataffärerna. Nä tacka vet jag läsk och saft! Kommer väl en längre resumé av helgen sen när jag har tid att skriva :-)



Skriv ditt meddelande här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0