Hejsan hoppsan!

Ja nu tror jag jag är färdig med bloggen här för en liten stund åtminstone. Får duga så länge. Vill ju börja blogga igen ju :-) Lättast är väl att ta vid där den andra slutade. Fast jag egentligen skulle vilja lägga in alla gamla inlägg därifrån också så det hela blir sammanhängande. Men har inte kommit på hur man ändrar på datumena på inläggen ännu, om det ens går.

Nu känns det äntligen som om jag är tillbaks på ruta ett igen. Mensen kom i måndags och slutade igår kväll. Så fruktansvärt härligt! Hade trott att det skulle ta så mycket mycket längre tid att få tillbaks den efter missfallet. Trodde att jag hade kommit över det någorlunda, men insåg i onsdags vad fel jag hade. Har klarat mig i ca en vecka utan att vara depp över det. Men nu har det kommit igen. Crap... Kanske var menshormonerna som ställde till det hela. Men har så svårt att låta bli att tänka på hur det skulle ha varit. Jävligt dumt, jag vet. Men kan fan inte låta bli! Direkt när jag tror att jag kommit över det, så händer det något som river upp såren igen. Så är det HELA JÄVLA TIDEN! Blir så fruktansvärt less på det! Så förlåt alla gravida om jag nonchalerar er! Jag måste tänka på mitt eget välbefinnande för engångskull. Och ska mina själsliga sår kunna läkas någon gång så hjälper det inte att utsätta sig för det som gör mest ont. Vill bara sticka på semester med familjen och roa oss och glömma det som hänt.

Just nu längtar jag bara efter att få vara hos mor ett tag. Saknar min mor och lillasyster så fruktansvärt mycket! Längtar självfallet efter en ny graviditet igen också... Skulle vilja vara gravid NU! Men det är ju tyvärr omöjligt då mensen slutade inatt... Så får ju vänta minst en månad innan jag vet om det är dags igen. Hoppas hoppas verkligen att det tar sig denna månad! Hoppas att Martin vill försöka igen denna månad! Står verkligen inte ut med att behöva skjuta upp det hela ännu en månad.

Till något helt annat. Har råkat ut för något jättekonstigt! Visst ok att man får lite med finnar vid mens. Men nu har jag fått blåsor i hela ansiktet! Är som småsmåsmå blåsor. Började först på ena sidan av pannan för att sedan sprida sig över 3/4 av pannan. Och igårkväll såg jag att det spridit sig ner över ena kinden också! Nu på morgonen upptäckte jag att det spridit sig över hakan och resten av ansiktet! Vad i helvete är detta?! Kliar inte men svider dock litegranna. Ganska otäckt måste jag säga! Vattkoppor är det inte för det har jag redan haft! Och så är dom så pyttesmå...



Skriv ditt meddelande här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0