Urs hemska morgon!

Vaknade tidigt i morse (vid 5-6tiden) och kunde knappt andas och var dygnsur! Hade så fruktansvärt ont i halsen och alldeles igenslemmad i halsen. Men samtidgt torr i käften nå kopiöst! Lyckades somna om efter många om och men och vaknade inte förens vid 8. Samma sak då, fast med en extrem huvudvärk. Tog tempen, och den visade 37.3! Shit! Jag som normalt ligger på 36.4! Så inte undra på om jag har så fasansfullt ont i huvudet då! Sen vaknade Novah nyligen och fick hoppa raka vägen in i duschen. *suck* Underbar morgon? Så fan heller. Liksom va fan. Är 14 grader inne och jag tycker de e dövarmt! Jag som normalt brukar frysa arslet av mig annars vid dessa grader! Jag som precis börjat bli frisk från först förkylningen. Är så typiskt ju! Men men, det är väl smällarna man får ta när man har klarat sig undan så länge endå.



Skriv ditt meddelande här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0