Hemska hemska dröm!

Vaknade strax vid 5.30, kallsvettig och kippade efter andan medans tårarna rann (eller snarare sprutade från ögonen), med en smärta i mitt hjärta jag aldrig någonsin känt förut. Hör ljudet av Novahs snusande andetag och börjar komma till sans igen. Någorlunda åtminstone. Är fortfarande alldeles skakis.

Minns inte riktigt hur drömmen började. Men Novah var iaf sjuk så vi åkte in med henne på akuten. Där visade det sig att hon var väldigt sjuk och hade bara några timmar kvar i livet. Drömde inte om själva begravningen, men vi var dit efteråt. Hon fick en vacker gravsten i form av en strålande stjärna. Minns hur det kändes i drömen, minns hur jag grät.

Beundrar dom som klarar av att leva vidare efter förlusten av ett barn. Vet nu efter denna hemska mardröm att jag skulle inte klara ett liv utan min dotter.Tack och lov att det bara var en dröm


Postat av: Helena

Usch vilken otäck mardröm... Förstår att du var alldeles skakis när du vaknade...

2008-12-04 @ 21:47:28
URL: http://mysunshine.bloggagratis.se
Postat av: Lavali

Ja jag har ett utkast till headern åt dig du får kika på :)

2008-12-06 @ 13:10:06
URL: http://vardagsblond.blogg.se/
Postat av: Vicki

Vilken otäck dröm du har hatt!! Förstår att du vakna med skräck.



Har din lilla dotter fått astma eftersom hon har fått medicin?



Vicki

2008-12-06 @ 21:28:28
URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com

Skriv ditt meddelande här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0