Fullt ös som vanligt!

Ja i helgen har det varit fullt ös som vanligt...

I torsdags fyllde jag år, men blev bara lugnt firande med Martin och Novah. Bakade en tårta, men efter middagen (som förövrigt vart min favvomat - våfflor! missade ju våffeldagen dagen före) så var vi alla så mätta så att vi glömde bort tårtan. Men på fredagen vart det tårta iaf för min del! Vart tillochmed så fuskigt så att det blev tårtfrukost! Sen vart de bara å ta de lugnt och storstäda eller ja.. Iaf börja. Sen på lördagen kom arbetskompis åt Martin och hans tjej ut å hälsade på. Grillade och drack nån öl å cider å hade allmänt trevligt. Söndagen vart bara lugn. Och idag har det varit bråka med datorn och plugga som gällt. Samma imorgon. Sen på fredag far vi till dalarna en vecka! Gud så jag längtar!


Postat av: Vicki

Kommer du från Dalarna från början??Ska ni vara där över påsken?



Då får man GRATULERA dig i efterskott!!

2009-03-30 @ 20:16:22
URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com
Postat av: Helena

Ja, det blir jättekul med Lilla melodifestivalen :-). Sofias klass (4 st) & ettorna (8 st) ska göra en musikal om Törnrosa =)

2009-03-30 @ 21:43:32
URL: http://fyraifamiljen.wordpress.com

Skriv ditt meddelande här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0